ذکر جنونم ذکر حسینه فکر خیالم فکر حسینه
شبای هیات دل تو دلم نیست آخه این دلم تو بین الحرمینه
مجنونم دل بیقراره بارون اشکام میباره
به کی بگم این دل دیونه غم داره
تو بگو پس کی سر به ضریحت میذاره
کربلا دردمو میدونی پیر شدم اول جوونی
کربلا بگو آخه تا کی از غمت منو میسوزونی

دل رئوفت پر شده از درد  میدونم از من شدی تو دل سرد
ولی بیرون نکردی ارباب گرچه دل من دل شما رو خون کرد
حق داری بگی برو از جلوی چشمام
حق داری اگه بگی من تو رو نمیخوام
حق داری اگه تو غمهام بذاری تنهام
کربلا خیلی گرفتارم از خودم خیلی گله دارم
کربلا از این بیقرار حرمت آقامو ندارم

چی بگم از این دل غمینم
 اگه بخوام صحنتو ببینم
 راهمون نزدیک میکنم ارباب
 میام و میون هیاتت میشینم
میدونم تموم درد منو میدونی
میدونم لیلی به مجنون میدی نشونی
میدونم از تو بعیده دل بسوزنی میدونم

کربلا از همه بریدم پر زدم تا به تو رسیدم
کربلا وقتی تو رو دیدم مزه جنتو چشیدم